2013年6月19日 星期三

『噢!呼吸咖啡茶館,Full Cup Cafe~*《



2013.6.15 (星期6)



落雨, 到底出唔出街好呢~真係好煩~
最後諗到著咩衫之後就覺得都係出去行下haha!


今日主要目的係去 - 呼吸咖啡茶館 Full Cup Cafe
因為honey話可能會有liveband~~~
Cafe 分為三層
我地去到第一層時, waitress 問我地吸唔吸煙
唔吸煙佢就叫左我地上一層,樓下應該係full左!


一入到去覺得點解咁細既!
唔覺得可以睇到liveband show!
加上我地坐個張台係正中間, 感覺怪怪地~
我想坐窗口位呀!!可惜係6人座T.T
呢層既環境一眼睇晒!






坐底叫野食, 佢地本MEUN好得意架
成本書咁! 野飲選擇都幾多, 不過小食我就覺得唔太多!
佢有個午市優惠, 點一杯飲品, 可以以半價order一款食物
咁相對就抵番D LA, 因為佢d野飲我覺得都幾貴!
好多都over $40 - $50一杯架!
見到有d仲要成$60-70 一杯!

最後我地叫左一杯熱古古力, 一 杯藍莓乳酪
再加new york cheese cake 同埋 心太軟

new york cheese cake 極好味



古古力味好濃. 超級好味!!!



心太軟我地等左好耐好耐!!!
終於等到佢黎喇!!
但係佢變左心太硬!!!!
都唔流心既, i m really sad!!!!


食完走人先發現
liveband show係得星期3/4晚上(唔記得3定4), 同埋星期日既下午
同埋應該係最低個層先有!
如果大家有興趣去聽liveband show就要留意喇


總括黎講, 同朋友上去傾下計, hea下都唔錯!
唔知最低個層個佈置係點架呢~~~
呼吸咖啡茶館 Full Cup Cafe:
旺角登打士街36號恆威商業中心3-7樓

沒有留言:

張貼留言