2013年8月21日 星期三

>>>烏溪沙之超級大晴天<<<



點解今年既summer成日都係落雨架!
到而家好似得1,2個星期係見到大晴天
真係令人好傷心


所以係打風前某日, 襯佢有超級大太陽就衝左去烏溪沙
我地係鑽石山搭286m去到總站 - 馬鞍山市中心 落車就得架喇~
之後可以問人點行番出去海邊
沿住馬鞍山公園行就會揾到個沙灘架喇!
個日仲有好多人去掘蜆
同埋好多一家大細去曬太陽tim, 好開心!!!



唔好意思, 迫大家睇我既寫真


呢度就係馬鞍山公園, 有太陽同綠草地真係好正, 勁開心




e度就係個沙灘喇!見唔見到石頭切既字呀!??!仲有個心心


大心心

心心入面仲有個細心心

睇下幾多人, e張用iphone影, 好鍾2







之後再沿住條路行入去, 係小路黎架!
我好鍾2呢個地方!
但係佢條木橋拆左喇
幾時拆架!?!?!?唔係特色黎架咩!?!?

e張相放左史迪仔係d石度影hehe



大家開始等日落喇~~


睇下幾多人set晒腳架影~~~





我好鍾2 e張相, 我只係用iphone影渣, 但係覺得好有feel
唔知你地覺唔覺呢~~~





沒有留言:

張貼留言