2014年8月19日 星期二

(食) Next Station Dessert

2014.8.10
 
係HOLLYWOOD睇完戲, 上OPENRICE睇下有咩DESSERT食
一SEARCH之下發現左呢間"Next Station Dessert"
雖然排得唔係好前, 不過我比佢個綠茶心太軟吸引住!
男朋友話咁就去食呢間!!!

哈哈, 為左個甜品, 冇啦啦走出去油麻地
好啦, 我認, 因為我真係好鍾2食野架 :):):):)
 
去到冇位, 得D好似酒巴咁既高枱
因為冇位放袋, 店員好貼心咁放左個釣係我地張枱

之後見到廚房後面有人走, 咁我地就走左入去坐喇
原來入面仲有4張4-6人枱, 所以佢都幾多位, 仲有TOILET架
 
焦糖咖啡, 細細杯, 好多泡, 得好少咖啡, 味道麻麻地
 
芒果窩夫配BOWNIE雪糕
因為佢, 我對窩夫有番信心, 好好味呀!!!
不過球雪糕就麻麻地!
窩夫脆得黎入面又軟淋淋, 好鬆脆, 食到停唔到口!
 
佢有2個SAUCE, 1個係古古力, 1個應該係蜜糖
都係加蜜糖最好味 =W=
 
登登登登, 綠茶心太軟配綠茶雪糕!!!!($55)
同睇相一樣架!!!不過感覺上比其他鋪頭好似細D, 上面加左D紅豆,LIKE!
 
切開時唔記得影相!淨係拍左VIDEO!所以CUT番呢張相出黎XD
中間個綠茶漿流心質地都幾濃, 不過就越食越甜, 但加埋蛋糕一齊食就好正!
綠茶雪糕又是一般, 可能配另一隻味既雪糕會好食D!
真係好正架, 講起我又想食喇!
 
黑布街真係好多甜品食!
 
 
Next Station Dessert - 旺角黑布街13號地舖
 

沒有留言:

張貼留言