2012年11月27日 星期二

深圳蓮蓮蓮花山之行


2012.11.17~18


為左要慶祝下,所以要出走下雖然只係番深圳...但係都好開心
不過差d就係我病住咁去玩~~
好在都唔算係太病,睇左醫生已經好d~

下午先出發,點解都仲係有咁多人過關既!??
今次住國貿個邊間7天~比較方便~
可以係深圳搭一個站地鐵...或者行10~15mins都會到



check-in完hea左陣就出發去蓮花山喇
搭去少年宮站...唔記得咩出口
不過個度有寫,一出到地面,之後會見到有樓梯,上去就係架喇~
去到見到好多人呀,好多人放風箏~
我地都周圍影下相...



點解會選擇去蓮花山呢
因為上網睇到有人係山頂影夜景好令~
所以就決定去影喇....
本身以為公園上山頂應該唔會好辛苦姐
點知其實都幾係野...行左好耐都唔完咁!!!
冇睇到行左幾耐...之後行到見到個亭,再行上少少就到!

一路行上去都見到d人落山
幾驚上面冇人....上到去原來仲有好多人既!
咁都冇咁驚!
上到黎個夜景真係唔錯...不過如果好天d會更好~
因為我地影影下落雨呀!
所以影左一陣我地都走lu~~



番番落去佢地有個咩晚會...
我地睇個個時間應該係彩排緊
好攪笑~~~
睇完佢地彩排我地就走lu

之後行番去樓梯個邊個度又好令WOR
又係度影下相




跟住見到佢地個圖書館同埋音樂廳好令!!
下面個空地又有好多人係度表演就去睇左一陣喇~


之後就過東門個邊食野....選擇左安安全全既KFC
個包又幾好食wor!!!
食飽飽就係東門行番去國貿了~

對一個病人黎講...今日真係好攰!
所以第2日完全唔想起身~~~
不過我期待左今日好耐架喇
HONEY話帶我去食盛8.....
次次見到我都話要食...真係好佢記住

我地BOOK左12點
我地11點仲去飲左杯豆漿,不得了~
盛8就係國貿站個邊
呢度係可以任食架....2個鐘!!!
$148人民幣1位...唔使加一
港幣的話就$185 1位~
真係好多好多野食...同埋好好味呀~~





仲有魚生食架!!

心形蝦....好大隻

食到好飽好滿足就搭車番香港LU~~~

沒有留言:

張貼留言