2012年11月22日 星期四

畢業相.佐敦谷公園


10.11.2012





本身諗住整野食去佐敦谷公園野餐~
由於我地都好懶,所以決定買野食去


我地一行5人....
去左PIZZA HUT買左個2~3人餐...
之後再去爭鮮買左最大個盆SUSHI
再係百佳買埋野飲就係鑽石山搭92巴士出發喇

我地個日去到應該都係2點幾...
真係好曬好曬好曬~~~
我地仲要係草地暴曬~~~
噢....天呀!!!
曬到完全唔想影相~~~~

其實真係可以想像到我地有幾曬.....我地係開緊遮架!


食完野之後我地就開始影影影喇~
因為其中一個朋友要早走...所以要係咁影
之後真係好曬....想轉地方但係又諗唔到

之後都係留番係公園...
坐下玩左陣DEAL...哈哈哈
玩得勁HEA~
之後太陽開始落山喇...
越黎越多人黎影相
我地都可以繼續影相喇~~~

呢度係迷宮...哈哈~


好難跳呀!!!!


最後去埋小朋友地方影,,,哈哈



真係勁攰勁曬的一天啊!!!



唔講你唔知
原來佐敦谷公園前身係佐敦谷堆填區。我之前好似睇ROADSHOW知道架!!!
公園佔地約6.3公頃,是觀塘區最大的公園,為市民提供多元化的動態和靜態康樂設施。
園內最具特色的設施,是具國際水平的遙控模型賽車場,適合舉行模型車大型賽事。

沒有留言:

張貼留言