2013年7月19日 星期五

我的我的*寶貝親愛*


妹妹豬

話說我姑姐養左2隻狗狗

1隻係人地唔要比左佢既 - 波子,男仔(如果唔係隻狗狗就會去左愛護動物協會喇)

1隻係係街執番黎 - 妹妹,女仔(因為有隻狗生左8隻狗仔, 比人放左係間鋪門口, 等人認領)
p.s 妹妹個家姐, 我個朋友仔好好咁要左, 開心=)
妹妹唐狗樣, 姐姐金毛樣, 所以姐姐大隻好多架!!!




佢地2個而家大約3歲
有一個開心幸福既家



望大家係養動物之前真係要諗清楚!
因為真係一身一世架!
同埋大家諗清楚, 真係要茫養既話, 可以考慮下去領養, 其實好多狗狗都好得意架!
希望可以幫佢地揾到一個溫暖既家!


btw, 我認我係偏心d妹妹豬

IMG_2687IMG_4754

沒有留言:

張貼留言