2013年7月9日 星期二

︿Global Work Cafe by UCC︿


有日放工想去時代影MONSTER UNIVERSITY影前梗係要食番個飯先喇我地選擇左 - Global Work Cafe by UCC係世貿中心3樓, Global Work 旁邊, 好易見到架渣!


去到未到7點, 所以即刻有位喇!
我第一次食UCC渣
2個人叫左1個意粉同埋1個蛋包飯
晚餐叫任何焗飯,意粉,薄餅,咖哩等,都可以加$35變做SET - 包括有餐湯,自助沙律Bar一Round及餐飲
我地都驚太飽所以只加了一SET



餐湯




沙律(菠蘿菠蘿, 我最鍾2食菠蘿)



菠菜奶油蛋包飯
(個汁好CREAMY



蕃茄海鮮意粉(好似係, 不過E個好似唔係好入味!)


食完真係好飽呀!!!!
我明明係想食佢地個甜品格戟, 但係真係好飽!
唯有下次再去食過喇~~~

沒有留言:

張貼留言