2013年11月1日 星期五

中環蘇豪 - Daddyos

2013.10.26

今次黎daddyos係因為買左團購
揀左星期6既午餐(因為個日我要番工哈哈)
我諗我地around 2點度去到, 成間餐廳得2個人食緊
好似都係團購餐黎架!

入到去比張coupon個職員, 佢就拎左張餐牌比我地揀
我地揀左凱撒沙律 , 焗芝士薯條 同埋大隻佬pizza

凱撒沙律, d菜夠新鮮, 個source好好味!!!
仲可以自己鍾2落幾多芝士粉都得哈哈!

焗芝士薯條 
賣相好吸引!!!上面有芝士d薯條就好正, 不過下面有汁個d薯條就鹹左d...
真係鹹到食唔到....放棄左 =.=

大隻佬pizza 還好, 都幾多肉,個餅底脆脆地都幾好味,不過味道就唔係我杯茶
唔係幾鍾2黑色個d唔知係唔係牛肉既野既味
仲有汽水,估唔到得3樣野都可以咁飽!
真係食唔晒!!!

團購$126 ,埋單加一 $13
未必會再番轉頭lu, 因為好似唔係幾岩我地口味

沒有留言:

張貼留言