2013年10月27日 星期日

好神秘既 KiNdErGaRtEn :)

2013.10.13


Honey 好神秘咁死都唔話我知book左咩afternoon tea!
之後就一路帶我由銅鑼灣行到去大坑
之後仲叫我估下邊間係
well....我一於亂估 XD

時間差唔多,開始有人係門口等,仲唔係呢間 XD
門口個位都好渡假FEEL~
聽講呢度淨係開星期六日架渣,所以打去BOOK位都係得星期六日有人聽!
都幾難BOOK位!! BOOK位個時要ORDER定TEA SET,唔係到時就有機會賣晒架喇!

menu是木製的,好得意
入面基本上枱枱都係RESERVED既,因為得幾張枱架渣!

我地要左TEA SET再ORDER左2杯野飲
一杯係最出名既Iced Chocolate
一杯就係Cookies and Cream 
Iced Chocolate
好重古古力味!!
岩岩飲個時覺得麻麻地,之後一路飲一路攪土埋D古古力粉,越飲越正!!

Cookies and Cream 
好味呀,不過就有D甜
餅碎漂浮係表面,飲落好有口感架
喜歡 :)

等野食黎既時候,店入面有好多故事書可以睇架
仲可以拎黎影下相,好開心架!

玩左一陣,TEA SET就到喇!
我見到每張台都有叫哈哈
個TEA SET好令,好岩用黎影相 =v=
($178)

我地由鹹點食起
六件鹹點都唔同架,我比較鍾2三文魚多士,最好味
Parma Ham多士都唔錯啊!
其他都冇咩特別!

之後就食中層喇
小蜜蜂插在蛋糕上實在太可愛了=v= 不過蛋糕不好吃!
這一層,士多啤梨拿破崙最好味!酥皮超脆,實在美味!

最後食甜品,賣相比味道好
士多啤梨果撻中的士多啤梨是最美味,好甜!!
但係個撻完全唔掂,又唔脆,吉士又太甜。
心心酥皮,得個令字,食完都唔記得咩味。


其實2個人食完都好飽!不過E度只可以坐1.5小時
夠鐘就會叫你走!我覺得時間真係唔係好夠LOR!

4 則留言:

  1. 我都想去>< 但這家店太難BOOK了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到佢只開星期6,日!
      真係要好比心機先book到!!!

      刪除
  2. 好精緻嘅糕點!士多啤梨果撻好吸引喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 士多啤梨果撻粒士多啤梨真係好好味架!!
      不過底個part真係唔ok!!!!
      不過d野食真係好精緻 :)

      刪除