2013年10月1日 星期二

在 Holly Brown 遇上了 Midnight Wave

2013.9.29

我發現近排honey不停咁揾d甜品帶我去食!
越黎越有心c呀 (kiss)

上次係spade冇食到厚吐司
所以honey今次帶番我去Holly Brown食!
款式選擇很多,最後選擇了有我大愛的brownie的MIDNIGHT WAVE丹麥吐司!($98)
大約等左10mins度喇, 佢就黎喇

估唔到碟子上會有這麼漂亮的朱古力玫瑰花圖案
好開心啊!
見到都覺得好sweet (心心眼) , 真係睇得又食得!

上面係有一球Vanilla同埋Chocolate雪糕架!
仲有d brownie+香蕉....大愛
加埋d脆脆珠, 口感真係太豐富喇!!

而且丹麥吐司真係整到外脆內軟!
好味到停唔到, 其實2個人食都唔係話會太飽!!
因為真係太好味!!!

另外我地都叫左杯野飲
不過唔記得左佢叫咩名
好似係mango味架
不過就麻麻地, 但係上面個yogurt好好味!

下次都係飲番d朱古力, 應該正d
所以Holly Brown是可以encore的下午茶啊!!

沒有留言:

張貼留言