2013年10月6日 星期日

可以無限去既西貢...我的後樂園


唔知點解西貢真係有種魔力可以令我百去不厭!
半個月度已經去左2次
可能因為太方便...diamond hill 有92號巴士可以直接去得到 (拍手!)
其中一日因為實在太好天, 跟住又唔知去邊好
所以決定入西貢, 本身今次諗住去下d島架
不過點知塞車, 入到去已經3點, 唯有下次再去過喇~
又係食下野同埋去下個沙灘玩水, 我最鍾2 :)

2013.9.15
天氣好, 心情都好d!
今次要去飲下酒haha
:)
明明去個時勁好天, 點知走個時大雨到咩咁=.= 好彩有帶遮!!
呢個人點解咁chok!


2013.10.2

有人有新太陽眼鏡帶 :)
 

去左攪亂XD

自拍時比人偷拍...影得我好瘦呀XD

you make me so happy everyday =w= 


btw instamag 呢個apps 好好用呀!
(其實我係未已經out左!??!)
XD

沒有留言:

張貼留言