2013年10月4日 星期五

蘭桂坊旁的泰國味道 - CAFE SIAM

2013.9.30

之前睇ophelia個blog有介紹過CAFE SIAM
一路對佢窗邊的沙化區念念不忘!

(竟然係因為佢個位而去食lor =0= )
所以見到有團購即係叫埋朋友一齊去試

終於終於等到呢一日放工喇~~
book左8點, 上到去就有位喇!!!
我....最後係坐唔到我既dream seat, 好失望!!!! 
然後佢地話呢邊應該係團購區坐既, 嗚嗚嗚 T.T


我地團購左個4人餐
($488 for 4 plus 10 % service charge)
即係 $135/ per head

有勁多野食, 完全係勁飽!!!
咁當然份量梗係會比正價少d喇



我拎住贈送既小食:蝦片拼米通

頭盤 x 4
燒豬頸肉伴酸子醬 (個醬幾好味)

脆炸春卷 (一般)

青木瓜沙律(夠晒辣, 正)

布吉麵卷蝦 (超級推介!! 好香口, 卜卜脆, 好好味!)

湯 x 1
冬蔭蝦湯 (超級辣, 辣到我放棄左, 不過隻蝦好好味!)

主菜 x 5
椰汁紅咖哩豬肉 (唔辣, 但個汁好好味, 送飯非常一流)

泰式燒雞 (有成半隻雞呀!! d肉夠滑唔錯)

招牌炒大蝦 (唔掂, 好

蒜香椒絲炒棷苗 (好味)

燒香辣牛柳粒 (麻麻地, 唔知點解有d凍) 

泰國絲苗白飯 (e個冇影相haha)

甜品 x 2
芒果糯米 (有黑, 白糯米, 好好味呀, 推介!)

椰汁西米糕 (同平時食既有分別!好有層次感, 椰汁味超濃, 好鍾2 = v =)


個姐姐又影得幾好wor....very nice gathering =)


沒有留言:

張貼留言