2013年9月27日 星期五

意想不到的 Black n White =]

2013.9.21

之前係facebook都有見過朋友post - Raspberry Bathing Duck
一路都唔知係咩鋪頭有, 直到星期6, 睇到menu先知, 原來就係black n white!
不過今次冇試到鴨仔, 但係見到格離枱有叫, 超級超級得意仔!!!

第一次黎black n white!!
所有野都好吸引, 真係不得了!!!
真係目不暇給!!!!我最鍾2就係食甜品架喇!!!
其實我咩都鍾2食,,,哈 
好得意, 佢係枱號黎架!

我地叫左2個甜品加1杯野飲 
" 鳥結朱古力蛋糕 "
係由法國知名朱古力大師Bruno Pastorelli設計
呢個真係不得了!!
除左佢個樣已經令到不得了之外
佢簡直好味到不得了

食完都仲好想食多件呀!!!!!!!
個餡入面有鳥結忌廉,仲有d榛子, 口感太好了!
再加上外面個層古古力.......溶化左我個心呀!!!
不過外面個粒朱古力馬卡龍個人認為太甜, 一般!
但整體黎講, " 鳥結朱古力蛋糕 "係超級推介的!!!!!!!

" 青蘋果慕絲 "
因為佢個樣好特別, 好吸引所以就叫左佢黎試下喇
冇想像中咁好食!不過佢入面有青蘋果果肉, 呢個位加分!

" 消失的朱古力  SINKING ISLAND"
好似個個都飲呢杯, 我地選擇左牛奶古古力
好甜呀!!!!
不過飲落好有層次, 好好味呀!!!!

放個古古力落去, 佢就慢慢咁沈, 又好玩又好味!
叫左" 消失的朱古力 "
好似個個都飲呢杯, 我地選擇左牛奶古古力
好甜呀!!!!
不過飲落好有層次, 好好味呀!!!!
又好玩又好味!

仲有好多好多甜品未試!!
你地等我呀!!!

THANKS HONEY <3

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 杯朱古力真係漏到不得了!!!
      不過個鳥結朱古力蛋糕就正到不得了 hehe

      刪除
  2. 好似幾唔錯~~
    一個甜品大概幾多錢呀? THANKS :)

    回覆刪除
  3. ka po, 大約40 - 50度
    如果係menu上面特別d既甜品好似要60-80 :)

    回覆刪除
  4. 嘩好似好正啊~ 邊度黎GA~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係大角咀架!!!
      叫black & white 呀!!
      真係好正架!!!

      刪除