2013年9月5日 星期四

〔:快快樂樂水口摸蜆去:)

2013.8.25
終於去到水口摸蜆喇!!

呢個摸蜆團由7月頭攪到8月尾終於成行
因為我地都係第一次去摸蜆所以我上網睇左好多有得摸蜆既地方
最終選擇左水口~~~
因為見到佢有間士多可以借工具, 好方便!

約左1:30係東涌等, 之後梗係係taste買下野食同埋野飲喇!
跟住就去巴士總站個度排11號去大澳既, 中途會經水口架!
同司機講水口村鄉公所落車就得架, 不過我覺得水口村公廁個位近d!
另外仲有一架去大佛既車都經水口架, 不過就貴d!
11號我地等左差唔多1個鐘先上到車, 因為星期日好多人去摸蜆呀!
好彩巴士公司安排d車都幾密, 唔係真係15mins先有一架!

等巴士時影下相先!



好快, 我諗半個鐘度就到喇
左手邊會見到有間花園屋既士多, 就係e度租工具就得喇
$15份, 包張椅, 爬爬同埋個樽
我地6個人租左3set, $45 + $200按金 full day

租齊野出發...行大約10-15mins就會到泥灘喇

影張5人合照先!


睇下幾多人!


我地係好型既村姑haha



我地6個首先用爬爬開始~~~

之後我就覺得用手仲好...好易摸到!
不過就真係要小心喇, 因為會不停比其實野介親
我臨走個時就介到即刻流血, 嚇死我!


朋友摸到幾粒大野!!!


摸左2個幾鐘既收獲!
呢d係我既收獲, 將d細細粒既bb夜番去, 希望下次見到你地會大個仔喇


摸完影下相就走人lu~


花園屋好好會提供水比遊人沖腳, 因為係泥灘個邊好似要比錢先可以沖架!
同埋可以比錢佢地幫手炒左d蜆黎食, 佢地仲有得bbq, 不過位唔多記得book位呀!



今日最lucky係走個時去toilet換完衫就有架吉既11號係水口村接人走!!!
太好喇, 本身都擔心係大澳開出連位都冇得企, 而家仲有位坐, 舒服晒
超級好天同好玩既一日


5 則留言:

  1. 好玩! 不過我好驚, 因為成日好蠢咁介損腳:(
    係呀, 我見你係g+ add左我, 但我有可能會close g+, 如果你方便既話去我blog, 有個"Join this site/加入這個網站"直接follow呀;)

    回覆刪除
  2. 我次次去見澳,冇去水口果邊

    回覆刪除
    回覆
    1. 見澳大唔大隻架!??!
      我第一次摸架渣

      刪除