2013年9月23日 星期一

愛你一生.長長久久~**

2013.9.9
愛你一生, 長長久久


我愛你deb bb >3<
要永遠幸福快樂呀!


今日係我親愛既sweetie結婚大日子!!
有幸我做到佢伴娘, 我真係真係好開心!!
亦都鄧佢好開心!!

Thanks for preparing those beautiful flowers for us!


好勁呀佢, 揾到blogger - Chloeskk 做佢個化妝師!
wow...d妝同埋d髮型實在太令, 亦都好襯我朋友!
Chloe個人又好nice...同我地完全傾得埋哈哈!


facebook - https://www.facebook.com/chloesheung
btw, 偷左chloe張相放上黎XD
係未好鬼令先!??!


另外, 朋友亦都揾左Tom Leung做Photography
呢班攝影師又係勁玩得, 實在係太爆笑!
好開心, 大家傾傾講講, 影下相都冇咁辛苦!

Tom Leung Photography
www.tomleung.net
Email:tom@tomleung.net



朋友係尖沙咀The One "迎" 度擺!
wow.....估唔到e度真係咁令!!!!
真係覺得好令好令!!!
睇日落一流!!!!
服務又唔錯!!!仲有點心提供!!!
推介推介!!!佢擺左22圍,地方都仲好闊落


reception


出面個景正到不得了!





photo table


candy coner


cupcakes!! yummy 



btw, 我接到花球 = v =

沒有留言:

張貼留言