2014年7月6日 星期日

(食) 茶木♡蜜糖磚塊♡

2014.3.6

食食食, 又講野食喇!!!
今次去左試茶木, 見到個個都好評個蜜糖磚塊
真係非試不可!



我地係星期4既晚上去, 6點半前已到既我, 拎左飛
佢話3個到齊先入得, 就係咁我就坐係出面等
so far, 我見到人齊都已經入得, 其實唔係點使等位

朋友到齊叫得野食喇!!!
remember to smile~~

洛神花茶(熱)
好濃既洛神花味, 下面有得熱住壺茶, 好正, 仲可以不停refill, 抵飲!
香濃棉花糖古古力(熱)
估唔到真係有咁多棉花糖, 飲落真係好濃古古力味
胚芽奶茶(熱)
呢杯就正常, 沒有特別, 不過加埋胚芽口感好好

奶油芝士培根麵
明明職員話呢個即叫即整, 要等20分鐘, 點知佢係最快黎
奶油芝士太香太好味了

炸雞扒肉燥飯
唔會炸到好乾, 不過黎到時係暖而唔係熱就差dd
肉燥好味 :):):):)

炸豬扒肉燥飯
同炸雞扒好似樣啊!!!!不過都係唔會炸到好乾, 好味!
另外, 糖心蛋好好味 :):):):)

好喇, 食到飽, 坐左陣就叫非叫不可既甜品喇!!!!
登登登登.....

士多啤梨招牌蜜糖磚塊
睇到係未已經好想食呢!??!?!
3個人都係食唔晒!!!
我第一次食, 原來d包係炸過架, 脆卜卜加埋d雪糕一齊食, 正呀喂!!!
我諗下次都係食tea黎食好d, 食飽飯食真係會食唔晒!!!
encore encore



茶木 - 尖沙咀加拿芬道20號加拿芬廣場2樓

2 則留言:

  1. 奶油芝士培根麵我下次要試下呢個先得!

    回覆刪除
  2. 要呀!
    我地都估唔到呢個反而好味! :)

    回覆刪除