2014年3月23日 星期日

(試食) The Commons

2014.3.9

好開心收到Try it 既試食邀請 :):)

P.S. Try it 是《新假期》周刊最新的吃喝玩樂網上體驗平台,為會員提供免費率先試玩試食最hit產品的機會。

試食要早2日預約
打去The Commons預約是位女職員聽電話, 預約過程愉快, 好NICE

預約左星期日下午4點, 去到時還好仲有一張枱
設計好簡潔, 以白色為主, 好舒服
最特別係格離竟然係一間手袋店
看了門口的報導, 原來The Commons係呢間手袋店既老闆, 因為鐘情咖啡而係店入面開左呢間cafe! 帶比大家慢活既生活態度



放在門口售賣的咖啡豆

有冇感覺到好簡潔呀?!?!?!

講番今次試食係 : 木糠蛋糕 + 手冲單品危地馬拉咖啡

木糠蛋糕
好滑好有口感, 不過對我黎講就覺得細杯左d XD
近期真係愛上了

手冲單品危地馬拉咖啡
咖啡師係沖之前比我嗅一嗅咖啡既味
其實我比較少飲齋啡架, 不過佢對我黎講都易入口
唔知點解飲落覺得希d似中藥味, 甘甘地
還好吧, 不過我諗我都唔係太岩飲齋啡
飲到最尾, 咖啡凍了, 變酸了

很欣賞他們的服務!
很有禮貌, 很親切!!!
而且我見其他客人走既時候都會同佢地講再見
大家好似朋友咁, 好喜歡呢d感覺 :):):)

謝謝 Try it & The Commons 


The Commons - 九龍城侯王道23號地舖

沒有留言:

張貼留言