2012年12月20日 星期四

如果.禍與福都躲不過...



如果2012.12.21 真的是
世界未日...



想一想,,,,這些年我好像過得都不錯~
沒有大起大趺
平平穩穩...傻下傻下咁就過左二十幾年~
雖然我有好多地方未去過
有好多野都未試過~
不過直到而家身邊都有好多好鍚我既朋友
屋企人又健健康康...雖然有時都會鬧下交
不過屋企人始終都係屋企人
我覺得自己好幸運可以係呢個屋企度出世~
雖然我地唔係咩有錢人...咁多年都係住公屋
但係至少咁多年我地都係齊齊整整...hehehaha咁過
爸爸媽媽加2個細佬都好鍚我...
所以由細到大我都過得好幸福

有時...我都幾相信命運~
中三個年peat左...雖然都幾唔開心
但係我覺得我既得著比較多
因為我同peat左個年既同學仔真係極度老友
真係好開心....咁多年都成日一齊玩=]

中五...會考分數低到不得了
唔想peat...所以選擇左ive
其實ive既生活唔錯...好free
而我又識到生命中第2班好朋友
ive既生活比起中學好唔同~
2年既秘書班過得好多姿多采...好新鮮!
而我亦都冇後悔選擇左ive~

之後再讀多一年high dip
又識多左第3班好朋友~
我覺得真係太好喇~
因為到左而宏出黎做野
真係好難再去識到d真心既朋友~
所以每一位朋友對我黎講都好重要!
我亦都好感激佢地係我生命中出現過

再黎就讀多年degree
已經開始同之前有d唔同喇...
d野好深...都唔知up mud~
可能我冇讀開mkt既野~~~
最後都順利畢左業....亦都識到位好朋友
雖然我地唔同group~
但係都唔知點解會fd左haha~~

之後畢左業好耐好耐先揾到第一份full time
雖然係temp job~
但係係pwc既hr 既payroll team度做
wow....big 4....我而家先知
我覺得又一個好好彩係我係係payroll team
如果係第2d team可能成年事又會唔同左~
大公司可以比我更加睇清楚呢個世界!
有d人真係可以好衰...是非講不停~
佢地仲可以勁到唔係係你背後講
係講比你聽...咩料~
不過我都一於唔理...我有我做
好彩自己條team有幾個好鍚我既大姐姐~
唔知點解真係好夾...我都好鍾2佢地架=]

咁就做左差唔多一年...由於佢都只係temp
所以之後就轉左工去左一間特殊學校度做admin~
雖然只係做左短短既2個月度...不過都同入面d同事交到心
可能大家年紀差不多吧~

之後就轉左去而家呢份工做acc clerk la
而家呢份工就平平穩穩la....不過原來做acc真係好難
可以6點前放工...太好~

所以我呢二十幾年既人生都真係過得很不錯架~
如果真是未日....那我的人生都算是過得不錯了

沒有留言:

張貼留言