2012年12月14日 星期五

呢班人終於都可以一齊去到馬交喇:)- DAY 1


話說...今年年頭(好似3月度)
我地終於成到團去2日1夜既馬交玩喇!

我地今次住 "Ponte 16 Macau"
雖然佢d free既車唔係好方便
不過佢就近新馬路...行都可以行到去~
所以我地check in完...係房度影下相就出去揾野食喇~






跟住係新馬路影下相就慢慢行番去喇~


因為我地仲要等多個朋友...所以係大堂wifi...幾齊心XD
呀攝影師就去左影下MJ~




接埋個朋友我地就番上房喇...
呢個就係我地房既景喇...真係唔錯架~
之後就係酒店度影下相!







跟住又出發去影大三巴喇....睇番D相真係開心



之後要行山上去影炮....攰死人...

之後就到呢個TRIP最緊要既節目!!
就係去食"自助山"既自助餐喇!!!
好似2百幾蚊,可以係網上訂位~
真係有好多好多野食呀!!!
真係飽到咩咁唔係講笑~







食飽飽就行番去酒店LU~
夜晚都幾令WOR=]




沒有留言:

張貼留言