2012年12月14日 星期五

呢班人終於都可以一齊去到馬交喇:)- DAY 2


DAY 2 既行程都係飲飲食食周圍行下~
因為呢個男人遲黎早走...所以我地一齊買左手信先XD


個男人走左之後...我地就放低D行李係威尼斯人(我而家先知原來唔使住都可以寄存XD)

跟住就去搭SHUTTLE BUS....去左英皇娛樂酒店個邊~
因為我地之後要去"主教山小堂"...



行行行......好努力咁又要行上山....又行山喇!!!



終於都黎到!!
好多人係度影婚紗相!!!
其實馬交影婚紗相真係好令...因為我真係好鍾2呢D建築物=]




影左一陣我地就慢慢行番落山...行番去"媽祖閣"喇~
又影番張相先~




鉅記門口有燈塔影哈哈XD

IMG_2612IMG_2611


之後發生左D事....令到個旅程唔能夠快樂咁結束!
雖然真係唔係好開心....不過最緊要大家既友情冇比呢件事影響!
因為...我真係好珍惜你地架....

沒有留言:

張貼留言