2013年5月13日 星期一

APRIL - HAPPY BIRTHDAY TO ME


去完一個咁HAPPY HAPPY既TRIP之後
番黎就係同我親愛既屋企人同埋朋友們食生日飯時間
IMG_3535IMG_3571


見到D蛋糕同甜品就開心喇=]
第一個黑森林蛋糕係細佬送比我既, 我仲REQUEST要有令令既HAPPY BIRTHDAY CANDLE
THANK YOU 細佬
IMG_3535

第二個彩虹蛋糕我既糖心babies,咁岩係媽媽節,所以蛋糕上有MOM
咁我就當睇唔到個O字...有MM2個古古力係度....好開心,好鬼令
晚上到了
旺角通菜街分店的DREAM CAFE吃晚飯
好似好耐冇去CAFE了, 我地有11個人, 張台就迫左D,不過就CLOSE D可以傾到計HAHA
我地個個都選擇左2人set dinner, 唔記得左幾多錢tim!

不過大家都覺得好抵食!
佢有soup, 三文魚salad , 仲有個焗菇, 而main course 我地就要左帶子意粉同埋牛扒, 超級大塊呀!!!!
個個都食唔晒咁濟!再包一杯野飲, 不過唔記得幾多錢,但係冇咩選擇,所以我地個個都叫第2D野飲,補差價
食完野傾下計都10點幾,都冇玩過GAME TIM~~


第三個係美心,我估係
黑森林蛋糕,HAHA
呢個好好味WOR,估唔到佢上面D古古力都好味,平時個D好難食架!
我既中學同學們
我地又去左重慶燒,今次去大尾督既"
巴希雅海灣重慶燒烤"
今次比我地第一次黎好食左呀!!!真係好好味WOR HAHA~
其實仲有好多野食架,我只係影左1,2張相渣HAHA
大家有興趣可以試下呀! 推介呀!
佢仲有好多菜類, 我地有朋友唔食肉都有好多野食可以選擇啊!

佢就係龍尾灘對面渣!
可以係大埔墟火車站搭75K OR 好似係20號小巴 龍尾村落....(如果我冇記錯)
每位$138, 再加起爐費, 好似$40/ (每個爐FOR4-6人)
好岩一班朋友GATHERING, 不過就有限時,3個鐘時間!

第4係同我LEEDS既同學仔去左甜牙牙!
我地去旺角個間, 其實我地都覺得好睇唔好食
原來個WAFFLE唔係熱既...嗚嗚

仲有個心太軟都唔好食既...嗚嗚嗚~~~
好傷心呀....下次唔食佢喇....
IMG_3683IMG_3680
HAPPY GATHERING WITH MY FRIENDS AND FAMILY
LOVE YOU ALL

沒有留言:

張貼留言