2013年5月8日 星期三

泰幸福之旅 - 泰國曼谷DAY 3 - 非去不可的Chocolate Ville

2013.4.22 - DAY 3 HAPPY BIRTHDAY TO ME 




PALN左自己生日呢日去Chocolate Ville
因為呢個地方太迪迪尼!太鍾2!其實佢係一間餐廳黎, 老闆整到呢度好鬼令!!!
好多泰國人都黎架!!!
由於呢個地方係曼谷近郊, 所以BTS OR MRT都去唔到, 只可以搭的士

話說我地THAI MASSAGE完再吃埋野都成5點幾先出發!
係大堂問左個RECEPTION姐姐, 佢話由BTS SURASAK去的話40MINS
搭的士, 計METERS , 300B度
之後出酒店有架的士等人,我地就問價, NO METERS, 600B, 仲話要成2個幾鐘
因為塞車....嗚嗚
跟住嘗試係酒店附件揾的士, 全部都唔識去~
(上網都見D BLOGGER話好多司機都會唔識去或者唔肯去,因為係曼谷近郊,比較遠同埋塞車)
跟住放棄係酒店附近揾, 跟番"BLOGGER 鬼嫁" 講去BTS Ekkamai 站揾的士
去到Ekkamai 站揾個商場, 呢度都幾令WOR!
應該係一個日本商場??
影左一張相就出去揾的士喇
問左好多架都唔識...HONEY就好努力!
我地話等多1,2個紅燈再冇就唔去LU~
點知真係比HONEY揾到的士,仲係計METERS!
佢仲要話識路!!!!即刻上車呀!!!!

不過上狙車之後佢又成日再睇下我比佢張地圖!
HAHA..有D擔心其實佢識唔識呢~~
我地由天光搭到天都黑晒都仲未到...曼谷真係好塞車呀
搭左成個幾鐘!終於都見到個大風車喇!!!
司機你太好人喇.....好開心...搭左181B, 冇行HIGHWAY, 我地比左200B佢唔使找!
因為佢真係太太太好人......!!!!!

去到都好似成8點...真係好攰!!
但係一落車見到個景真係好令,值得呀!
大家去之前最好PRINT左佢張MAP, 到時可以直接比司機睇!仲有mark低個電話...到時可以直接打比餐廳問!
同埋呢個地方真係好郊外架!我地黑媽媽先去其實都驚驚地!
又少人又少車...又靜...所以大家都係早D去好D!唔好好似我地咁好遲先出發呀!
還有請緊記帶蚊怕水!!!
我就係唔記得左..佢地一野就咬左我7,8粒...
真係痕死我!!!番左hk都仲痕左我成個星期




門口已經好令~~~~十萬個like!!!



行到入去喇~~~

勁鍾2英國呢個GIP仔



餐廳附近


我地應該差唔多9點坐低食野~~~

冬陰公湯辣辣辣...但係好正~~
我地叫左4樣野食, 2杯野飲好似賣單約1100B度

鴨鴨~~~



10:15度就走人LU, 出到去有幾架的士係度等緊客
我地直接搭番去BTS SURASAK站, 即係我地酒店! 諗住500B留下就搭, 點知佢一野就話450B, 行HIGHWAY
我地價都唔講就跳上車LU, 因為真係已經好攰了~~~
其實計番都唔係貴左好多, 頭先由
BTS Ekkamai站搭181B + 我地由SURASAK搭到去Ekkamai 2個80B + HIGHWAY 100B度
都要成361B喇~~~ 仲要真係好快...40mins就番到酒店!!不得了!!!

http://www.chocolateville.net
Monday to Sunday 4pm - 12am
Booking - 083 077 3738

沒有留言:

張貼留言