2013年5月9日 星期四

泰幸福之旅 - 泰國曼谷DAY 4 - Terminal 21


2013.4.23 DAY 4
終於黎到最後一日喇,真係唔捨得,又要番香港喇

尋晚酒店11點度送左個蛋糕上黎
其實係我之前上網睇到d blogger寫只要SEND個EMAIL同酒店講
生日個日佢地就會送個蛋糕比你食架喇
哈哈哈....之後我就同HONEY講


其實個蛋糕好大個...2個人係唔會食得晒...HAHA
個蛋糕其實唔係唔好味,不過唔似平時食開個D味
不過生日有蛋糕食好開心架
我最鍾2食蛋糕架...我覺得蛋糕緊要過禮物
當然, 最好2樣都有喇...



好喇...講番最後一日先...
我就PLAN左去TERMINAL 21, 行下影下相食下野咁
TERMINAL 21 係BTS Asok站一出就係架喇!
佢每一層都有唔同國家既主題架, 連廁所都係!
雖然我只係去左一層既TOILET, 不過都已經覺得好特別!
其實呢度D鋪頭賣既野又唔可以話好貴,又唔係好平
不過D野都幾令架...所以我都係度買左野HAHA
行左一陣,影左陣相就去食FUJI~~

沒有留言:

張貼留言