2014年1月16日 星期四

(遊) 中文大學 - 聯合書院 . 新亞書院

2014.1.12

今日既重點其實係去一田影熊大大同兔兔

影完想去下郊外既地方, 所以近近地去左中大
其實算唔算郊外呢?!?!XD

有朋友之前係中大讀書
問左佢除左崇基學院既未圓湖仲有咩影
佢就介紹左聯合書院既草地新亞書院既天人合一, 仲有要係E度食個TEA

去到中大就排隊搭校車, 好多人呀!!!!
我地仲遲左落車, 攪到搭多左3個字先落番車哈哈
完全迷失左!!!

我地終於係聯合書院落到車喇哈哈!!!


 呢個位其實都幾好影!!!!


 跟住我地行入去聯合書院
就係呢個位有黃葉, 係度影左好耐好耐好耐XD


哈哈, 唔好意思, 我自己玩得好開心

 WELL, 好似個傻仔!

羊駝羊駝

呢個地下係好令先!!!


玩完聯合書院呢個位, 行去草地冇咩野影, 之後就行去新亞書院(係格離)

HELLO, 喵喵 =W=

新亞書院CANTEEN
由於我地2個好肚餓, 所以要吃野先HAHA
朋友推介: 蛋牛冶加紅豆冰, 都只係$14, 紅豆冰特價$4
OMG.....好抵呀!!!!!
食飽飽就去揾"天人合一"喇

成日睇人地D相會見到, 今日終於黎到喇
可惜又係有層霧係度!!!

食完個TEA加上呢個位超大風
超級凍呀!!!著番晒D衫上身HAHA


開始慢慢行番落去喇

行到去中央校園, 諗住食朋友推介既檸檬PIE, 點知.....星期日唔開!!!!!!!
好大打激XD


由於時間既關係, 我地去左行勁快既樓梯!!!
而家仲光光地, 我一路行一路好驚

E個位其實都幾令

勁快加速行, 終於落到去未圓湖, 不過已經開始暗了!



我後面都算影到一棵松樹哈哈

今日最後變左行山日....不過好開心 :)
因為我未黎過架哈哈

6 則留言:

  1. 我都想拜會下 :P

    nice photos

    回覆刪除
    回覆
    1. thank you :)
      係中大周圍行, 好似每個地方都會吸引到你影相咁:)

      刪除
  2. haha~~~檸檬pie 超正呀! 以前我都成日食架~~~

    回覆刪除