2014年1月1日 星期三

(食) Ishiyaki+Cafe 估唔到又幾好味!

2013.12.19

由尖沙咀轉到旺角食飯!
揾左好耐, 終於比我揾到間新野想試 - Ishiyaki+Cafe

openrice見到d食評都唔錯, 雖然full book!
不過我地6點幾就到, 仲有好多位!!

後面個area仲係未有人架, 所以d公仔仲可以放係枱度, 好多公仔呀 :)


我地3個人, 最後叫左個2人set dinner ($208, 未計加一)+ 個燒3文魚頭

前菜 - 沙律 (佢地食左2野之後發現有蟲蟲)
拎走左之後冇換番碟比我地 =o=

跟餐野飲 - 熱洛神花白桃果醋
好香洛神花味, 仲有粒粒白桃果肉

眼見差唔多枱枱都有佢, 所以小食選擇左 - 香草單骨雞亦
真係好好樣呀!!!! 好似個d 餃子雞亦咁!
超推介!

主菜1 - 蒲燒鰻魚石燒飯
就咁食就一般, 如果加埋佢隨飯跟既個碟辣醬汁, 撈埋落d飯度!
咁就好好味喇, 好香口 :)

主菜2 - 西冷牛肉意粉
呢個反而冇咩特別, 正常意粉, 味道o

另外叫 - 燒三文魚頭
估唔到咁大份!!! 熱辣辣, 好香, 入面d肉又好滑!
朋友話好想食, 佢食得好滿足 (拍手)

最後跟set仲有2個甜品, 我地要左2個布甸
左 : 牛乳布甸, 右: 紅豆綠茶布甸

紅豆綠茶布甸是我的, 綠茶味很重!!!好喜歡, 綠茶同紅豆真係最夾!

2個人請1個都係每人$135
真係好抵食!(其實係佢2個比較細食)


Ishiyaki+Cafe - 旺角亞皆老街8號朗豪坊10樓19&20號舖

沒有留言:

張貼留言