2014年1月23日 星期四

(遊) 南蓮園池***

2014.1.18

南蓮園池係我屋企附近, 証過有一次好好天, 忍唔住自己走落去影相哈哈
上次去影係夏天, 一路影一路流汗
今次影係冬天, 都係咁令!!

天氣好真係一流



紅葉 :P





茶花?!?!




見到棵楓香, 不過佢仲係綠色


呢個位可以行埋過去志蓮淨院

我表弟, 好開心咁彈緊過去


美麗的天空

4 則留言:

  1. 南蓮園池都係拍照取景嘅好地方!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好多花草樹木, 其實我覺得都幾日本feel

      刪除
  2. 影得不錯,我都好耐無去影過相啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 :)
      我見你寫緊韓國之旅!
      好正!

      刪除