2014年1月28日 星期二

(遊) 獅子會自然教育中心 - 尋梅

2014.1.25


唔睇blog都唔知, 原來獅子會有咁令既梅花!
睇到之後即刻想去!!!

不過更加估唔到就係, 落得咁快哈哈
前1個星期明明仲見到人地d相好令架wor
我下1個星期去, 佢地就落得7788!!
聽到格離話上星期好多好令架!
你遲左黎喇, 落得7788喇
噢no....係有d失望
不過唔緊要, 少有少影姐, 哈哈, 好鍾2佢地白色呀 (心心眼)

超級好天呀!!


唔同既花~



開得好令!

呢棵樹好令, 好多人影!

去到就係見到咁樣, 過少少個邊咩都冇=.=
















好高既楓香







好唔似香港哈哈, 有D似外國既公園, 開心XD



之後再去左轉西貢食野, 快樂又滿足:)



4 則留言:

  1. 原來西貢有梅花可看, 真係唔講唔知~~ 不過想看要等下年了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見到有blog友去, 我先知渣!!!
      唔緊要啦,下年岩時間可能可以睇到更多!!!

      刪除
  2. 好靚嘅景吖~ 睇怕我都無機會可以影到梅花喇...
    Anyway, 祝春節快樂,萬事順意 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂呀 :)
      唔緊要啦, 下年再影過!!!
      我都係第一年知原來獅子會有梅花!

      刪除