2014年2月10日 星期一

年初二*跑到大坳門放個令風箏


馬年第一篇, 我終於捨得打喇!!!
真係懶左好耐喇!!!
好開心, 今年新年放左好多日假, 可以周圍去玩
而且天氣都好好, 真係大滿足呀!!!

今次係姑丈車我地入去架, 所以唔使行個條大斜路哈哈哈XD
今日真係超級好天呀!!!
去相啦!!!


我個樣好KAI, 基本上今日D相都唔係好睇到眼, 平時對眼都已經夠細XD

後面個景真係好令呀!!!


表弟幾開心哈哈!


睇唔睇到我隻風箏呀?!?!2條尾個隻呀!!!
今次放得好高呀!!!!YOHO!!!



好好豬 <3

肥波波 <3

睇下我地2個都冇眼喇XDXD




表弟隻風箏




呢張好鍾2, 我影架 :)



大家好, 我係寶珠姐 =W=



風景太好了吧!

第一次行呢條路...

上左樓梯, 佢地就話走喇WOR =.=

上左去見到呢個景, 好令呀~~~
下次要行晒佢先, 不過我同表弟都聽到樹林入面有D聲, 都幾驚!!!


今日真係好開心, 又好天啦, 又可以放風箏啦, 又可以同妹妹豬肥波波玩啦, 又唔使自己搭車啦
希望日日都可以放假!!!!!


4 則留言:

  1. 小學後我都冇放過風箏了~ 懷念~~~~~

    回覆刪除
  2. 親友一家大細放風箏, 開心又悠遊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 多d人一齊去玩好開心架!! :)

      刪除