2014年2月18日 星期二

(遊) 新年放假玩盡d之南丫島遊

2014.2.6

長長既新年假, 基本上我日日都去左玩哈哈
放假真係令人好放鬆
突然好想入南丫島, 出發出發

2個傻仔冇check船期, 眼見追唔到1點, 就要等到點9
我地係中環已經開始跑哈哈哈
跑呀跑呀跑呀.....攰到呢!!!
點知上左船坐低左見到之後上船既人係我地跑緊個時慢慢行
o....點解我地要跑?!?!?!
唔緊要, 我地有位一齊坐, 佢地就要分開坐喇 :P

估唔到呢個平日都咁多人!!!

好特別, 係未新年限定架?!!

有藍天, 好開心, YOHO!




應該係個老闆自己整, 好特別, 特別美!


喜歡 <3

差唔多黃昏, D雲又開始番黎喇

哈哈, 好耐冇吹泡泡, 迫HONEY買比我玩 :P



終於行到上黎喇




本身黎沙灘係想去個GARDEN, 但原來星期6,日先開, 噢~~~

WELL, 我想講坐低個男人我地影完呢度佢又跟住我地係度影

之後係呢個位影完, 佢又影, 其實我地亂黎架渣!!!

行下行下又一日喇, 再見喇南丫島, 下次再黎探你同埋食串燒:):):)
夕陽真係無限好....WOWOWO~~~~

3 則留言:

  1. miko 我就系差南丫島仲未有機會去呀
    我都買左兩個草泥馬仔 一大一細 我同cherry 好可愛呀小馬馬

    回覆刪除