2014年2月24日 星期一

(食) 咖啡弄 咖啡弄 咖啡弄, 終於食到咖啡弄(≧∇≦)

2014.2.15

YOHO!去完參觀就落番銅鑼食咖啡弄
WELL, 去到唔使講咁多拎張飛先
NO.153, 我記得個時好似叫緊52定53, 仲有成百張枱
ER....唔緊要, 我地去食個飯再番黎睇下點


去左食榮式燒雞扒, 第一次食, 入面真係好迫呀!!!
我叫左雞扒撈丁, 嘩, 正呀!!!
仲有野飲都好似係ARD $40度, 不過呢個SET就得1塊雞扒
HONEY就叫左雞扒藕餅飯, 嘩, 藕餅又係好正!!!
原來真係好正, 雞扒大大塊, 又JUICY, 真係諗起都想食呀!!!可惜唔記得影相!
P.S 男仔應該叫飯會飽D, 因為我覺得個撈丁好似有D細

由於呢度真係好迫, 野食又黎得快, 所以我地食左ARD半個鐘度就行番去睇下
一睇, 下....唔係麻, 叫到一百二十幾
冇理由走架, 差二十幾個~~~
點知一諗全等就出事喇哈哈, 一等就等左我地個半鐘!!!
以為可以唔使等咁耐TIM!!!

唔等都等左喇
叫NO.153 個時真係令人好興奮!!!
終於到我地喇, YOHO!!!

入面個環境其實唔錯, 不過成間鋪都係人, 所以都嘈嘈地
但係D位都坐得舒服, 唔會話好迫!!
不過最低消費係每人要叫一杯野飲


差唔多枱枱都有既冰鮮果茶(HK$58)
正呀, 有蘋果又有橙既果肉食
酸酸甜甜超好味 (心心眼)

HONEY叫左杯手工咖啡(唔記得叫咩名) ((HK$4x)
入面有球雲呢拿雪糕, 好得意, 不過杯咖啡就變左唔熱喇

鬆餅, 是必點的吧!
草莓冰淇淋鬆餅(HK$58)
2個人食, 真係飽到呢...
鬆餅充滿蛋香, 外脆內軟, 不過可能太厚, 口感味道一般, 有點失望!
不過好彩係旁邊有士多啤梨, 士多啤梨醬, 再配上雪糕和吉士, 好味多了!!!


好開心今日有個傻佬肯同我等!!!
LOVE U <3


咖啡弄: 銅鑼灣邊寧頓街9-11號登龍閣1樓B1-B3室

6 則留言:

  1. thank for sharing! 我想嚟好耐架啦 不過又唔想等位 所以遲遲都未去食

    睇來都係要乖乖就範

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 我都係呀, 拖下拖下, 成日都話遲d會冇咁多人既!!
      但係其實好似都係keep住好多人 =.="
      我都就範左 :P

      刪除
  2. 想去想去~ 但仍未未去 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 而家可以拎飛好好多我自己覺得, 起碼唔使一定要企定定
      如果仲有成百個真係可以去行下街再番黎!!!

      刪除
  3. MIKO 我好想食果份草莓冰淇淋鬆餅呀 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. MEIWA, 個鬆餅其實麻麻地, 不過草莓冰淇淋真係好正!!!
      有機會一定要去試呀!!!或者去台灣試HEHE~

      刪除