2014年2月19日 星期三

(遊) 廉政公署四十周年開放日2014

2014.2.15

之前係網上面見到廉政公署有開放日
即刻試下apply睇下會唔會拎到飛
開放日前1個月度就收到通知有飛喇, 真係開心 :)

因為我地APPLY個時有4張飛, 見到前面有對夫婦冇飛
即刻比佢地一齊入去參觀
我地個日係12點既B組, 會有導賞員帶住我地參觀同埋講解
大約90分鐘就完左架喇

好趕呀, 因為佢地應該攪左好多團, 要不停跟住行
眼見都係D一家大細參加, 我地2個就好攪笑喇哈哈


個哥哥話呢個就係D人成日講個個牌坊,其實我唔知係咩黎 (篤手指)


好重!! 不過而家已經唔係用呢隻喇, 新個隻好似BB彈槍咁架, 都係好重哈哈

認人室, 好攪笑HAHA, 入面真係睇唔到出面架!!!
好得意呀!



5角形枱, 又唔使好似3角形咁太近, 太大壓力
但又可以2對1咁近D唔會好似長方形/正方形咁遠左OR冇得面對面


參觀完就去左9樓CANTEEN, 可以玩下GAME同埋食下野
我地就冇試到佢地既COFFEE喇, 不過食野絕對唔係貴哈哈XD

最後, ICAC個VIEW真係好正, 相信好天應該會更正!

2 則留言:

  1. 好難得可以有飛嚟呢度參觀~~~ 可以看看入面的"秘密"~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!!
      好得意, 平時睇電視, 電影就見得多既地方, 自己入去感覺又唔同!

      刪除