2014年2月13日 星期四

山頂公園?! 原來只是柯士甸山遊樂場...

2014.2.5

星期3, 諗住去免費既科學館玩下...點知....
使唔使咁多人呀, 排滿左條天橋, 入埸仲好似羅湖過關咁多日

我地2個見到都真係o晒咀!!!
非常非常失望之下...
即刻改變主意上山頂公園

影左呢張相當自己去左, SOSAD

TST搭船去中環, 之後經過我最愛既教堂


再行去纜車站, um...同上次上山頂一樣, 起碼排2個鐘丫唔該
算數, 搭的士, 記得上次上山頂廣場都係ARD $50
第一架上山頂, 佢唔去=.=
我真係要多謝佢載令我遇到十年難得一見既超好人司機!!!
上到佢架車真係有緣!

雖然唔係搭過好多次的士
但係真係未試過搭呢架的士咁開心
佢無黑面之餘仲係咁同我地介紹上山頂條路

而且去到山頂廣場等埋站佢已經停錶
OMG, 點解你可以好到咁!!!
所以我覺得自己呢一年都會行好運YOHO!!!

去公園梗係要買D野去食啦!!
佢好似去拜年咁XD



呢邊有雲

另一邊就冇雲!仲好令!!
個日見到個亭比一家大細用左黎開PARTY, 佢地掛晒D波波係度
咁我下次都可以約D朋友黎呢度開BIRTHDAY PARTY WOR!
呢度又咁鬼令, 又FREE :):):)

佢自己野餐XD
由於真係太凍太大風, 所以決定番落去買杯熱飲!!

行番落去竟然見到好似仙景咁...好特別, 好令呀!!!

門口都已經好令!!






茶花既季節, 佢地真係好令 <3

WoW, 好似外國啊!!!


我去左外國 =w=



訓係度好正, 雖然有D凍哈哈哈

sweet....我自己覺得 :P

好喜呢張!!!紅磚牆 (心心眼)

雖然科學館去唔成, 不過今日有好多SURPRISE
仲開心過去左科學館呀!!!
雖然我地好白痴咁以為柯士甸山遊樂場係山頂公園
仲心諗點解人地寫要行咁耐, 我地10分鐘唔使就到哈哈哈
不過呢度都好令呀!!!下次真係要去山頂公園先得, 哇哈哈XD

2 則留言:

  1. 你同男朋友好有夫妻相呀 ^o^
    原來呢到系叫柯士甸公園 好d天都去玩下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得我地幾似樣 :P
      係呀, 遲D可以帶埋CHERRY去玩, 一家人去野餐 :)

      刪除