2013年12月1日 星期日

(食) 韓樓*部隊鍋 ♪ ♪

2013.11.29


傳說中既部隊鍋, 聽就聽得多

今日都係第一次黎食!
記得食個日天氣都幾凍所以最岩食部隊鍋hehe

我地今次去試韓樓既部隊鍋
7點前去到的話係肯定有位既!!!
7點30後就開始冇位喇, 所以大家記得預時間喇!

一坐低我地已經見到枱枱都會見到有人食鍋
但係佢d鍋都有好多選擇!!!
我地梗係試部隊鍋啦, 佢寫住2人份 $250

不過講真, 點解2人份咁大份既!?!?
係未預左你地唔食其他野架喇!?!
見到格離枱真係會一人叫碗飯就食個鍋

不過我地就冇叫飯, 我地叫左個部隊鍋, 炒年糕, 芝士紫菜包飯同埋好似叫泡菜炒豬肉, 4樣野


一黎就梗係佢地三款既頭盤啦, 有泡菜,芽菜同波菜

跟住我地個部隊鍋就黎喇
見到塊cheese就覺得好正喇~~
入面仲有唔同味既腸仔, 午餐肉, 豆腐, 年糕, 金菇,翠肉瓜等等
雖然好好味不過其實都唔使賣到$250咁貴吧!
最後放番個麵落去吸晒d味, 超正!!!
加麵加$10

炒年糕
食食下都幾辣, 好味!!

芝士紫菜包飯
材料好豐富, 味道就一般~~

泡菜炒豬肉
味道還好 ,泡菜正!

4個好大食既女仔哈哈XD


BTW, 我同我個DEAREST好夾呀 :)


韓樓: 尖沙咀金巴利道78號金輝閣地下B鋪

2 則留言:

  1. 好好味咁~~但真係好貴呀~~~
    韓國1人份40蚊左右渣XDDD

    回覆刪除