2013年12月8日 星期日

(玩) 深井 - 清快塘, 行山樂 o゚ω゚o (狗狗)

2013.12.1


今個行山之旅就係帶D狗狗行山喇
仲有就係一齊慶祝DOTDOT生日喇 :)


超級令既生日蛋糕呀!!!
不過冇上次個個咁似喇~~~
係南瓜同肉整架!!!


大家好, 我叫做波子, 可以叫我做波波同埋肥波
我好鍾2食野架~~~


我係PINKY呀!!! 我係女仔黎架, 大家好呀 :)
表姐會叫我做妹妹豬架:)

我係DOTDOT呀, 我今日生日呀, 我係男仔黎架~~

我令唔令呀~~~

波子有咩睇呀!?

表妹, 你叫我呀~~~




今日天氣好好呀, 幫佢地影左好多令相...好開心 :)

2 則留言: