2013年12月5日 星期四

(食) 鬧市中舒服簡單的Delight♪ ♪

2013.11.30


我今日做左件好事
介紹左我個好朋友比另一個好朋友識
大家好似幾岩傾wor (拍手)

我地揀左係新蒲崗既Delight
認住mikiki呢個停車場, 對面就係Delight喇, 好易揾到架渣

我地坐低個時都冇咩人, e度應該可以坐到二十幾人啦
都幾舒服架!
d職員都好好人, 我地諗左勁耐先諗到食咩
(SOR, 應該係我一個諗左勁耐XD)

其中一個親愛的食OMELET SET ($68), 不過佢個牛角包吸引D

另一位親愛的就叫左個Egg Benedict Set ($68),個2隻蛋好似好正WOR!
佢個MENU入面話會有MUFFIN架, 我地以為係分開上
點知原來佢好似麥噹噹d早餐乾面包咁, 仲要係最底...我地都有D O咀!!!!

呢個我係另外叫既MUFFIN($18), 熱熱的, 好好味!!
不過就覺得D醬少左D!!!不過真係好好味!

BTW, 我覺得佢地D碟好令呀 (心心眼)

MOCHA

唔記得左係咩TEA TIM, 點解隻杯咁令既!!!

我好似係叫HAZELNUT LATTE
味道唔錯, 不過凍得好快啊, 唔通憬我地不停講野HAHA

推介大家去Delight呀, 佢地服務好, 又唔會趕人走!!
仲要不停refill水...唔使驚傾到水乾XD
最後好開心係自己2個好朋友都可以做到朋友~~~
人大左有D可以傾到心事既朋友已經越黎越少了!


Delight: 新蒲崗景福街63號地下

沒有留言:

張貼留言