2013年12月18日 星期三

(燈飾) ☆★尖沙咀遊一遊,最美還是海港城迪迪尼燈飾 ☆★

2013.12.12


首先我地係K11食完飯, 見到佢幾得意就影左幾張!
其實都真係幾令呀!




喜歡紅色既XMAS TREE 


反而我覺得背面仲令...怪人 :P


好喜呢個FU蝶 =)


K11 的門口都很美啊!!!

之前就好努力咁行番去LCX

喵喵有望鏡頭架!!!!非常非常可愛 =w=


E張相真係影得幾令, 唔該晒幫我地影相個女仔



之後就緊係要向住迪迪尼燈飾進發啦!!


我的自拍技術很好吧 hehe

終於都到喇!!!
我已經經過左呢度好多次!!
今日終於可以影相喇...開心開心




人呀人呀....好多人呀!


唔好意思, 我個開心樣出晒黎XD


亮點來了!!!!
小仙子

MO仔


毛毛,大眼仔

愛麗絲

胡迪翠斯

我最愛...史迪B

好漂亮的XMAS TREE!!!


冇人排隊我就閃去影hehe

佢都冇人排呀!!!


史迪B就排隊都要影 o゚ω゚o

以門口作結哈哈

今年海港城真係好令好令!!!
雖然真係好多人, 但係點捨得唔影佢
I LOVE DISNEY!!!

沒有留言:

張貼留言