2012年10月11日 星期四

大埔海濱公園

6.10.2012


本身諗住去龍尾灘架~
突然我又覺得搭車左轉右轉好似好攰
所以就轉左去大埔海濱公園

係鑽石山或者黃大仙搭75x/74x 係廣福邨落車就可以
之後上天橋過左對面向右手邊既單車徑直行約10~15分鐘就到元洲仔公園!
之後再由元洲仔公園既單車徑一路行入去,去到有個分支路
沿住斜路落就會到架喇! 另一邊係去大尾督架!

我地係元洲仔公園見到對面有個石灘仔
因為去唔到龍尾個石灘,所以去個度補住數先~
原來個度係 - 元洲仔自然環境保護研究中心
不過唔可以入去,但係可以行到去個石灘
有好多玻璃呀,有好多蟹仔,仲有寄居蟹,又有人釣魚~
好似去到邊都有人釣魚

玩左一陣就行番去海濱個邊喇
好天又有風...好多人放風箏呀

去左昆蟲屋,不過都細細地
跟住去玫瑰園, 呢個天氣冇玫瑰喇~
種左其他花~


我上次自己去都發現唔到有個咁令既地方WOR!!
影婚紗相既朋友可以考慮下啊!

行到咁上下我又肚餓
去到小食亭買野食~
好貴既雞脾呀...$25!!!
但係都幾好味既...不過個度賣既野就貴左D LOR
所以大家可以帶定D野食入去,有草地可以野餐啊!

好懶既行程啊!
我地再行埋 回歸塔就走人lu~
唔經唔覺都已經日落

沒有留言:

張貼留言