2012年10月10日 星期三

末日之旅DAY3 - 台中 - 國立台灣美術館,東海大學,逢甲夜市


29.9.2012 - DAY 3

由於我們4個人住在同一HOTEL,所以相約一起吃早餐(包早餐啊!)

SWEETIE推介炒蛋...好味~~
本來我地約埋一齊去"彩虹村"
不過佢地今日走,可能會太趕所以轉去D藝術既地方
去藝術地方前,我地去左影HOTEL不同層既主題!

_DSC2504

我地首先去勤美誠品行左一陣,之後就去勤美術館影下相(4個人搭的士其實真的不題啊!)

然後問職員點去 - 國立台灣美術館
哈哈...佢地好攪笑
最後我地決定搭的士!
然後SWEETIE佢地行左陣就走LU~

咁我地就繼續係度影下相,行下~
呢個時間呢邊好似幾難揾野食
行左成個圈都係得一間CAFE開~
咁就上去同我隻熊仔坐哈哈哈
我飲左杯GREEN TEA LATTE....好似得茶味~
跟住食左個小食併...好熱氣呀~
_DSC2591_DSC2595

跟住就搭巴士向東海大學出發!
真係好好彩....比我地跑到上架巴士!!
唔係就要再等多半小時喇!
東海大學真係好遠好遠..搭左成個小時巴士!
一落車就已經覺得涼涼地~

不過如果真係係呢間大學讀書真係幾舒服~
環境真係好好~

東海大學 - 路思義教堂
有個大草地
好多人係度玩,又可以放狗,好青春呀!!!
真係越夜越凍!

_DSC2646

影到7點幾就搭車去逢甲夜市喇~~
都真係好多人呀!同埋好多野食呀!
不過野食就檔檔賣既野都差唔多
可以唔使特登去排多人既鋪...
我覺得其他既味道都唔差呀!
食到咁上下到行街時間!
個芝士雞扒真係好好味!!
其實真係夜市先有街行
台中周圍都好似唔太多行街既鋪頭
行到10點度就番hotel了
因為都要搭成個小時既巴士
加上如果太夜可能會冇巴士搭啊!
記得留意時間啊!

今天行了很多路!!!
真的真的很攰了!

沒有留言:

張貼留言