2012年10月10日 星期三

末日之旅DAY2 - 台中-青青草原,羊咩咩♥♥


28.9.2012 - DAY 2


原本尋晚講好左話今朝要沖自己磨既咖啡飲!
點知最後又唔記得左件事哈哈

跟住就係民宿食早餐喇!(包早餐)
早餐超豐富!!還有yogurt , 類似粟米片, iced coffee etc 任食~
估唔到有咁大份既早餐..同埋好好味~
食飽飽之後就出發去青青草原喇
原來得我地咁早去,haha
P.S. 民宿可以安排車接送到青青草原啊!可以前一日同民宿職員講定啊!

出發前要影下雲海先!難得去到咁高既地方~

去到見到有幾對新人影緊結婚相!
噢...我既sweetie尋日已經影左=]
羊咩咩之旅正式開始!!!!


真係不得了!!周圍都係羊...9點幾周圍都已經好多人!!!!
我地圍住左係呢群羊度好耐哈哈~
超級超級得意!!!
超級超級為食!!!
成手口水....仲咬人~~~~

影到咁上下就開始一路行去揾馬喇~

依然係周圍都係羊..哈哈...好攪笑
我地行下又餵下羊又影下相
_DSC2342_DSC2365

跟住又行去另一個區...佢話有牛牛,但係我地都見唔到既~
我地行到去馬術個邊,人地岩岩表演完左哈哈哈哈
咁唯有再周圍影下相喇


落山既風景!

之後就慢慢沿住山路行番落去小端士個邊,中途係路邊餐廳食左個午飯,好味!
係小端士個邊再影下相就行番去空中花園等約好的共乘車了(之前已經約好回程時間)
P.S. 我們的行李在早上已經由音樂城堡運到空中花園了!
之後就起程番去台中了!

大約5點度就到hotel了
在台中我們住 - 新驛旅店
因為是新開的所以還不錯啊,而且很近台中火車站!搭巴士很方便呢!
放好晒d行李之後休息一陣就周圍行下
但係其實冇咩野行,有人仲買左10隻8方雲集既餃子
但係我地陣間就去食燒肉T.T

SWEETIE一早就話要食呢間 - 田季發爺 
所以我們在香港時已經訂好台 (台中五權店)
我們在網上訂位, 很方便

其實都幾好味丫...燒燒燒
佢有好多不同味既粉比你自己放落去D肉度架~
都幾好,可以自己選擇味道
_DSC2456_DSC2460
食飽飽就4個一齊搭的士番去HOTEL喇
番到去先知原來每層都有唔同主題!
但係我住個層都冇既T.T

之後執下野又要訓覺LU~~晚安

沒有留言:

張貼留言