2012年10月22日 星期一

大快樂♥百萬葵園 ♥


6.5.2012

係朋友fb見到人地post左張勁多太陽花既相出黎
跟住就心思思好想去
一問之下原來個度叫 - 百萬葵園
要番廣州架,係南沙區個邊!
問完我都唔知係邊度,總之就係搭完廣州地鐵之後仲要轉巴士!
好遠好遠好遠呀!!!

不過我覺得自己真係好好彩!
有日突然比我見到團購有攪, 仲要係康泰!!!!!!!
真係唔去都唔得呀!!!!
天助我也....哈哈哈!

格左咁耐我都唔係好記得行程喇!
早上好似去左個市場 - 南沙十九涌
行下之後就食飯


食完飯就到重點 - 百萬葵園

食完飯就到重點 - 百萬葵園

其實入面真係好大好大!!!!
5月去都真係好曬好熱!
但係去睇花就有太陽會開心d =)
不過我見到我格離個個係咁滴汗真係辛苦..好陰公!


跟團時間其實真係麻麻....好似得2個鐘度係入面行

其實都真係有d趕!
不過冇辦法la...自己去又好麻煩...
係入面真係好多好多太陽花呀
高過個人架!!好鬼開心呀!!!
除左向日葵...仲有薰衣草...仲有好多其他花~~
睇到都真係好開心 =)


跟團搭車都已經覺得好攰

如果自己去應該仲攰!
但係我覺得呢個地方係值得一去既!
同埋都有好多人去影結婚相呀!


迷你豬...真係好迷你好攪笑..haha

IMG_2359IMG_2366
一入去就見到佢....佢地只係小小既一部份...放係近門口既地方


以下係入左個有冷氣既地方睇到既花~~~


佢地好令!

跟住一路行去揾太陽花~~~
呢度應該係花田....不過我去個時佢仲係度種緊花~~
不過我都覺得幾令~


就係係呢度癲左♥

真係成個人咁高架!!!!!
真係有好多好多好多好多~~~

IMG_2462


薰衣草

唔知叫做咩花~




我影低左佢門口教人點去既方法!



P.S. 有個人好好咁放棄左抽中拎紀念鈔都同我去呢度 ♥

沒有留言:

張貼留言