2012年10月9日 星期二

末日之旅DAY1 - 台中-清境,其實即係仙景=]

2012.9.27 - DAY 1

期待已久羊羊之旅=]
台中,第一次去,聽說這是個充滿藝術的地方~
交通沒有台北那麼方便,只有巴士!
其實還好喇,在香港我都比較喜歡坐巴士喇~


第一次搭咁細型既飛機,好得意呀,搭完車之後自己行上去,好細架呀!
第一次帶公仔去旅行 - 熊仔♥
台中個機場好細架渣,應該每次同一時間只會處理一班機既乘客
好彩機場都有得換錢,買電話卡,買野食...都叫做齊全既~

之後打比共乘車既司機大哥林先生 - 超好人啊!
我地由台中機場到清境音樂城堡: NT600, 之後由清境番去台中新驛旅店: NT500
(由於上網做左好多功課,所以我地一早就book好左共乘車,這樣比較方便啊!不用拎住行李轉多次巴士!)
[司機大哥的資料 : 林建聰 email: lin0980959333@yahoo.com.tw 電話:+886 923296251 ]

林先生不停咁同我地講野,我地似似去左導賞團,哈哈!
之後就去台中接埋2位共乘既乘客一齊出發去清境喇=]
係埔里7-11比我地去左toilet同埋買左係台中既第一餐之後又再出發喇~
呢個手捲真係堅好味!!!!(係之後個3日我都有再食=])

林先生不停咁講呢邊不同季節都會有不同的風景!
楓葉,櫻花....然後我就雙眼發光咁望住我格離位

搭左應該2個鐘度就到我地住既民宿 - 香格理拉音樂城堡
我既城堡呀=]
呢隻狗狗真係不得了~我地見佢咁多次都係係度訓覺~

基本上,佢地既services真係好好~
之前係d blog度睇過,話佢地房入面大部份野食同埋野飲都係free!
睇完都唔係好信!
去到職員帶我地入房介紹時,原來係真架!!
連雪櫃既果粒橙同可樂都係FREE架...好神奇呀!
老英格蘭莊園師父整架!


我地book個間房有2層,可以4個人住架!
仲有個花園仔,如果我第時間屋係咁就好喇!
一班朋友係度飲下野,傾下計...心情都好D~

settle好晒d野之後影左陣相就去食個下午荼,都係包埋架!
有cake同埋有野飲...好味呀~

這是民宿的客廳,超美的!


之後就出去周圍行下喇,清境真係比台中凍d,所以各位記得要帶件外套啊!
周圍全部都係民宿為主,好靜,好舒服,可以好好咁relax
林大哥有介紹過呢個湖架!! 好似叫鏡湖~

之後我地就番去搭順風車去空中花園個邊喇(因為我們沒有在空中花園吃飯啊)
去搭車既時間剛好是magic moment!
可能加上台灣打風(幸好沒有影響到台中),magic moment更加magic!!
前面見到呢個景象....真係唔知點形容!!!

點知原來後面仲有彩虹!!!!

這裡是空中花園...也很美!
住空中花園其實比較方便周圍去,因為行10~15分鐘度就可以去到小端士
小端士那邊有7-11, 紙箱王,比較多吃東西的地方~

本身諗住入小端士架,但係黑媽媽又冇帶腳架應該好難影到夜景,所以就決定唔入係出面hea喇
竟然都可以hea左咁耐haha
周圍影下相,寄埋postcard就番去空中花園搭車番民宿!

點知去到佢地話架車走左,但佢地好好人,開第2架車搭我地番去~
清境車神...hahahaha~~個度d人真係好好人呀!

番到去仲有個星光品酒時間,就是聽聽音樂,飲飲酒,仲有曲奇,花生提供!
(都是包埋的)

品酒後就番房開始狂影相haha,因為真係太太太太鍾2!!!
但係我到番左香港先記得,我唔記得左睇星星呀!!!!!
唔開心,難得去到咁高既地方!
通去上層既樓梯
上層係有2張單人床
仲有另一個小洋台~
其實仲影左好多相喇,不過大部份都係人像照,所以唔POST喇~

係時候要訓覺,準備明天同羊羊全接觸=]

沒有留言:

張貼留言